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BFH : La liste Most Wanted de la communauté

S'il y a bien une chose qu'on ne peut pas dire des développeurs de Battlefield Hardline, c'est qu'ils n'écoutent pas la communauté. Ils l'ont prouvé à plusieurs reprises lors du développement du titre en s'appuyant sur les retours des joueurs pour effectuer des changements et instaurer de nouvelles choses.

Voici le top 5 des choses fréquemment demandées par la communauté et qui seront déployées avec le premier patch à venir. Bien sûr, cette liste n'est pas exhaustive sur ce qui sera corrigé ou amélioré.

  • Correction Punkbuster : des corrections seront apportées pour les joueurs qui subissent une lourde charge du processeur.
  • Drivers Nvidia DirectX : ils travaillent avec Nvidia pour proposer de nouveaux pilotes permettant de corriger la plupart des soucis de plantage.
  • Extension du temps de Conquête : le nombre de tickets en Conquête Grande et Petite sera augmenté.
  • Correction des points de réapparition en Match à mort par équipe : ils vont ajuster les points de réapparition et le système (ouf ! Ca m'énervait un peu !).
  • Amélioration de l'équilibrage des armes : plusieurs corrections sur l'équilibrage sont à prévoir prochainement.

 

Vous pourrez trouver le détail complet des changements dans le patch-notes (en anglais pour le moment) :

BUG FIXES

- Fixed a server crash in Rescue - Increased the character limit in the MapList to support up to 150 maps in a rotation
- You can now set the time limit to 0 and it disables the time limit instead of instantly ending the round in Blood Money
- Various fixes for server crashes with rental servers (multiple issues addressed)
- Fix for the timer in Conquest freezing when the user set the time limit higher than 800
- Fix for MP squad join issue where after the squad leader gets disconnected, a new leader cannot kick members or disband
- Fix for the patch awarded in released game for reaching Rank 10 in the Beta
- Fix for Derailed Levolution where players were teleported to origin of Point B and killed in some circumstances
- Fix for crash if the UI is disabled in the .cfg file
- Fix for Bloodmoney exploit in HH where players could access the money pile through the floor/roof
- Fix on XB1 for players using invite/join on friend after Quickmatching
- Fix for the Uzi's weapon license cost, setting it to the correct value of $50,000
- Fix for X360 players being unable to invite friends while playing Rescue
- Fix for a rare crash in the Customize screen
- All platforms, miscellaneous low frequency crash fixes

 

GAMEPLAY CHANGES

- Conquest tickets increased (CQL 999, CQS 600)
- Greatly decreased nearby bullet impact flinch; your aimpoint will not shift from rounds striking the environment near you
- Fixed some issues with FLIR/IRNV
- RPG reduced to 1 ammo from back of cars, with smaller explosion radius overall thus requiring more skill to use effectively
- TDM friendzones have been adjusted for better spawning
- Rescue / Crosshair exploit where players could skip the round start time by hitting START or ESC has been fixed
- Couch health reduced and repair rate decreased to a miniscule amount, making the Couch the one-off it was intended
- Player should no longer Quickmatch into servers with unsupported numbers of players
- K10: Reduce max damage to 33 and min damage to 8
- Saiga and PTR: reduce recoil to bring more in line with Cop faction DMRs
- HCAR and HK51: reduce recoil to bring more in line with SCAR-H and SA-58
- .410 Jury: Increase damage per pellet to become more effective
- FMG-9: increase damage per round to 25 and push out falloff start range to make these weapons more effective
- Battlerifle min damage increased to 25 across the board
- AKM min damage reduced to 24



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