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Battlefield 4 : mise à jour CTE 4

Pour la quatrième mise à jour du CTE, les résolutions de problèmes se sont concentrées sur le mode Oblitération.

WHAT ARE WE TESTING?
This update focuses on the found issues from the spot-testing of the Obliteration Competitive mode. We need to make sure the fixes are adressing the issues found by you guys – and that normal Obliteration works as it is supposed to. We are setting up servers to run Obliteration (regular) as well as the Obliteration Competitive.

We are also testing some performance on our old favorite Hainan Resort – I urge you all to fill that server so we get the best performance data we can get!

On apprend aussi que de nouveaux serveurs seront mis en place cette semaine pour l'Europe, l'Australie, l'Asie, l'Amérique latine et la côte Est des États-Unis. L'arrivée de serveurs n'étant pas totalement sûre, nous serons informés dès leur mise en place.

Du côté des résolutions de bugs, on retrouve quelques changements, le tout devrait bien évidement rendre le jeu plus agréable pour tous.

Je n'ai pas encore eu l'occasion de tester moi même le CTE mais Payji, notre spécialiste Battlefield, m'affirme que le jeu sera vraiment au mieux si toutes les mises à jour CTE étaient appliquées.

- Added netcode high frequency kill switches to disable feature if server performance goes below a certain limit

- Changed the way FOV slider option works – the UI now correctly displays vertical FOV

- Improved the Uniform Soldier aiming based on CTE player feedback

- Added Jet 3P rear view camera 

- Implemented FOV slider for vehicle 3P chase camera (option)

- Potential fix for Hardcore killcard not showing up properly

- Visual fix for weapon sticking out of ragdoll and rotating wierdly

- Save file location has been separated from BF4 folder
   Previous loadouts are now reset – you will have to set them up on the CTE again. The setting used on the CTE will not overwrite the retail game settings anymore.

- Obliteration Competitive fixes
   Fixed an issue where on some maps players would be invulnerable, tweaked some map layouts, and now the round won’t end if a bomb is planted and time has expired.

 

On continue de surveiller ce qu'il se passe du côté de l’environnement de test en espérant que ça arrive bientôt en jeu.



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